• Хаана бүртгүүлэх вэ?
  • Бүртгүүлэхэд ямар бичиг баримт шаардлагатай вэ?
  • Бүртгүүлэхэд яагаад гар утас хэрэгтэй вэ?
  • Мост Монидоо ямар төрлийн данс нэмж болох вэ?
  • Дэд хэрэглэгч гэж хэн бэ?
  • Олон утасны дугаараа зэрэг ашиглаж болох уу?
  • Нэг банк дээр өөр банкны дансыг нэмж болох уу?
  • Бусад ижил төстэй үйлчилгээнүүдээс юугаараа ялгаатай вэ?
  • Аль Операторын хэрэглэгч Most Money үйлчилгээг ашиглах боломжтой вэ?
  • Гүйлгээг баталгаажуулах гэж юу вэ?
  • Бэлэн зарлага хэрхэн хийх вэ?
  • Бэлэн орлого хэрхэн хийх вэ?
  • Хүлээн авах хүний утасны дугаарыг буруу оруулсан бол яах вэ?
  • Хүлээн авах хүний нэр, дансны дугаарыг буруу оруулсан бол яах вэ?
  • Гомдол, санал гаргах болон үйлчилгээний талаар лавлагаа авах бол хаашаа хандах вэ?
  • ПИН кодоо мартсан бол яах вэ?
  • ПИН кодоо түгжүүлсэн бол яах вэ?
  • ПИН кодоо бусдад алдсан бол яах вэ?
  • ТАН код гэж юу вэ? Хаана ашигладаг вэ?
  • Гар утсаа алдсан, гээсэн бол яах вэ?
  • Гар утас унтарсан, эсвэл гээсэн тохиолдолд дансаа удирдах боломжтой юу?
  • Гар утсанд зориулсан ямар ямар төрлийн апплет байдаг вэ?
  • Гар утасны марк үйлчилгээ ашиглахад хамаатай юу?
  • Гар утсандаа хэрхэн меню суулгах вэ?